Nákup na YUY

Platforma YUY propojuje tvorbu těch nejlepších nezávislých evropských designérů, autorů a výrobců dětských produktů s milovníky originálních a kvalitních produktů pro děti a je partnerem, který pomáhá tvůrcům při rozvoji jejich značky.


Proč nakupovat na YUY?

Originální nezávislé evropské Tvůrce a jejich mimořádné malosériové kousky pro děti vybíráme pečlivě. Často je známe osobně a naše děti si je zamilovaly dávno před tím, než našly své místo na YUY.

Pomůžeme Vám s výběrem vhodného produktu díky přehledným kategoriím a pomocí vyhledávání podle filtrů a štítků. Bohaté informace u každého produktu Vám prozradí všechno, co by Vám pověděl samotný Tvůrce mezi čtyřma očima.

YUY nabízí široký výběr a už nemusíte hledat něco výjimečného na několika různých místech. Na YUY si vyberete online a z pohodlí svého domova kvalitní hračky, kreativní doplňky i pohodlné oblečení, které v běžném obchodě jen tak nenajdete.

Na YUY svým nákupem přímo podpoříte nezávislou značku a Tvůrce může i díky Vám dál rozvíjet své řemeslo a tvořit opravdu skvělé a kvalitní věci pro děti. Díky YUY provedete jednou pohodlnou platbou nákup i od několika Tvůrců najednou.


Jak mohu na YUY nakoupit?
Z pohodlí svého domova vkládejte do košíku produkty, které se Vám líbí. Vložit zboží můžete i od několika Tvůrců současně a vše zaplatit jednou platbou.


Za jakou cenu na YUY nakupuji?
Na YUY podporujete svým nákupem přímo Tvůrce, který Vám nejen zboží posílá, ale také si svoji cenu sám stanovuje. Proto Vám můžeme garantovat, že nakupujete za tu nejlepší cenu na trhu.


Kdo mi posílá objednané zboží?
Balíček s osobním vzkazem Vám posílá sám Tvůrce.


Jaká je dostupnost zboží?
Dostupnost je uvedena u každého produktu. Je-li dostupný ihned, Tvůrce jej odesílá neprodleně. Produkt vyráběný až po objednání je vyráběný přímo pro Vás a můžete si ho nechat upravit na míru.


Jaké jsou možnosti dopravy?
Pro Vaše pohodlí jsme zavedli nejrychlejší a nejspolehlivější způsob doručení přes Zásilkovnu, díky které si balíček můžete vyzvednout na jedné z několika tisíc dostupných poboček. U některých Tvůrců se můžete setkat i s jinými způsoby dopravy, mimo jiné např. pro nadrozměrné nebo křehké produkty. Možnosti dopravy jsou vždy uvedeny u každého produktu v záložce Doprava. Preferovaný způsob si můžete zvolit pro každý balíček zvlášť.


Proč nenabízíte plošnou dopravu zdarma?
Věříme, že si autor i výrobek zaslouží férové finanční ohodnocení. Plošná doprava zdarma je skrytý poplatek, který autor často hradí ze svých nákladů nebo se jím uměle navyšuje cena produktů a to jde proti našim hodnotám.


Jak mohu za zboží zaplatit?
Jednou platbou můžete zaplatit objednávku i od několika Tvůrců najednou. A to buď kartou přes zabezpečenou platební bránu či rychlým převodem přímo z Vašeho účtu.


Mohu zboží vyměnit nebo reklamovat?
Ano. Pokud produkt neodpovídá Vašim představám a nejste s ním spokojeni, můžete nepoužité zboží, které nebylo vyrobené na míru, vrátit do 14 dnů. K pohodlnému vrácení využijte náš formulář.
Pokud produkt není v pořádku, jak by měl být, reklamaci je možné vyřešit přímo s Tvůrcem. Podmínky pro reklamaci jsou součástí našich společných Všeobecných obchodních podmínek.


Jak mohu pravidelně sledovat nové produkty, které mě zajímají?
Registrujte se do klubu YUY, kde si podle věku dítěte zvolíte oblast novinek, které Vás zajímají. Do Vaší schránky se tak dostane nejen nejlepší výběr přímo Vám na míru, ale získáte také 10% slevu na první nákup, pravidelné odměny, přednostní nabídku limitovaných edicí a spoustu dalších výhod.

Kam se mohu obrátit v případě dalších dotazů, na které jsem nenalezl/a odpověď?
Jsme Vám k dispozici na ahoj@yuy.cz nebo na telefonním čísle +420 602 675 503, kde zodpovíme Vaše dotazy nebo přijmeme zpětnou vazbu.